Friday 10 November 2017

Alternativ Trading Trening I Bangalore


Ikke-retningsmessig konservativ handelskurs for kurs. Lær hvordan du handler 5 Konservative alternativer. 038 Fremtidige strategier. 038 Gjør ekstra månedlig inntekt med trygghet. Er du interessert i å få et 5-dagers gratis kurs for å lære handelsalternativer på riktig måte. Hvis ja, send inn epost i skjemaet under. Kurset starter fra i morgen for de neste 5 dagene, levert direkte til deg via e-post. Les på egen hånd. Hei og Velkommen til Mitt Option Trading Education Site. På dette nettstedet er det mye informasjon om aksjemarkeder, opsjoner og futures trading. Men du vil bli forvirret hvor du skal begynne. Derfor for å hjelpe deg har jeg laget et kurs for å hjelpe deg med hvordan du handler alternativer med riktig sikring og unngå feil som mest mister handelsmenn gjør i trading alternativer. Hvis du er seriøs om å tjene penger trading alternativer hver måned, kan du gjøre dette kurset. 100 anbefalinger om meg 8211 Hint: Fra 2007 til 2010 mistet jeg Rs. 7 Lakhs grunner til mitt tap 8211 Mine handelsfejl 1000 FaceBook Liker hvor mye du kan gjøre hvis du gjør mine alternativer og fremtidssyklus Du ser ikke alle handelsfolk er like. Så noen vil få eksepsjonell avkastning og litt gjennomsnittlig. Liker denne 8211 Ravi Excellent Trader Gjør Rs. 16.26 Lakhs fortjeneste i 5 dager 8211 Resultater kan variere for brukere. Se bevis på 5 dager handelsgevinster laget av ham (4. til 8. januar 2016): Rs. 16.26 Lakhs fortjeneste på Rs. 38 Lakhs margin blokkert. 42.78 Retur i 5 handelsdager 8211 Resultater kan variere for brukere 4. januar 2016 var hans første handel i henhold til min strategi med fantastisk fortjeneste: Testimonial av Ravindra, januar 2016. 10.65 Fortjeneste Intradag Rs. 4.05 Lakhs i retningsrikt strategi for min kurs 8211 Resultater kan variere for brukere Klikk her for å se hans fortjeneste dag for dag. Husk at resultatene er typiske og kan variere fra handel til handel. Slike fantastiske fortjeneste er ikke mulig i hver handel. Trader har skrevet om hvordan han oppnådde slike fantastiske resultater. Klikk her for å lese hans hvitt papir. Veldig Imp Ansvarsfraskrivelse: Disse resultatene som 10,65 fortjeneste er typiske, og det er ikke garantert at hver handel vil produsere de samme eller lignende resultatene. Men sikringsmetodene i kurset vil hjelpe deg med å ta slike aggressive handler selv med mye penger, fordi du vet at kapitalbeskyttelse er det uansett hva. Smarte handelsmenn vil alltid gjøre mer. Ønsker du å se flere anbefalinger, vil jeg be deg om å lese testimonialer og vurderinger av kurset av ekte handelsfolk her 8211 og se hvordan de gir god fortjeneste. (Resultater kan variere for brukere.) En annen handelsmann som ikke er en fulltidshandler med fantastisk avkastning: Testamente av Mr. Inder 8211 Resultater kan variere for brukere MERK: Mr. Inder8217s handel vil bli gitt som bonus til alle betalte abonnenter på kurset samme dag sammen med alle andre strategier. Både Ravi og Mr. Inder gjør fortsatt gode med retningsbestemt, men sikrede strategier skrevet i kurset mitt. Som Mr. Inder har ingen problemer med å dele sin handel, blir dette gitt som en bonus til alle betalte abonnenter for å forbedre avkastningen. Hans ide trenger litt øvelse, da kan du forbedre avkastningen fra å handle denne strategien. Det kan ta litt tid, men med innsatsresultater vil vise. MERK: Mr. Inder handlet konservativ retningsstrategi i kurset. 11 retur i 1 handel er typisk og kan ikke skje i hver handel. Erklæring ble sendt uten å spørre som en kommentar. Mr. Inder ga en total fortjeneste på 37,8 på margin blokkert i april måned 2015. Han gjorde MER da han var feil i sin fremtidige handel. Hvis du tar kurset, vil jeg sende sine virkelige handler for din læring og bevis. Ikke hver handel kan gi slike resultater. Resultatene dine kan variere. Før du leser videre, vennligst forstå, og jeg håper du vil være enig med meg i at utdanningen hjelper til livet ikke en eller to dager. Ved å få tips, mister du ikke bare penger, men også tid. Til slutt lærer du ingenting og blir frustrert. Derfor er utdanning viktigere enn tips. Hvor mange som har tatt tips har blitt veldig rike handelsmarkeder ved å ta tips ingen. Men folk som Warent Buffet (den beste lagerhandler verden noensinne har produsert), er høyt utdannet og aldri ta tips. Disse menneskene investerer penger kun i kunnskap for å bli bedre handelsfolk. Du dro til skolen for utdanning, derfor har du en god jobb. Tenk deg at avkastningen på investeringsopplæringen gir. I dag er din lønn på seks måneder8217 mye mer enn hele avgiften på skolen og høyskolen. Dette er avkastningen på investeringen kunnskap kan gi. Jeg har vært trading alternativer vellykket siden 2011. Før det var jeg å miste penger trading aksjemarkedene, fordi jeg manglet kunnskap om handel. Fra 2007 til 2010 mistet jeg mer enn Rs.7 lakhs som var 100 av mine besparelser. Jeg gjorde mange feil mens jeg handlet. Du kan lese mine feil her og vite de vanlige handelsfejlene som handlerne gjør. Du kan lese noen opsjonsstrategier skrevet av meg her. Alle er skrevet med ekte tilleggspremie levert av NSE ved skrivingstidspunktet. Jeg prøver også å hjelpe mine e-postabonnenter å handle godt gjennom mine gratis nyhetsbrev for livet som du kan registrere deg her: Jeg tilbyr et opsjons - og futures trading kurs for å hjelpe deg med å handle profittabelt: Du lærer hvordan du handler ikke-retningsmessige alternativstrategier 8220Conservatively8221 for månedlig Inntekt med fred i sinnet Ikke nødvendig å gå hvor som helst, du kan gjøre dette kurset fra ditt hjem Teknisk analyse (TA) kunnskap er IKKE nødvendig NO Programvare nødvendig Strike Selection vil bli undervist Ingen behov for å overvåke handler hvert sekund eller minutt eller til og med timer Så, Du kan fortsette med jobben din mens handelen tjener penger for deg i bakgrunnen. Siste 2 års tilbakestilling av ferdige strategier fungerer i de fleste markedsforhold, du trenger Rs. 75 000 - bare for å begynne å handle med mine strategier, men jo mer desto bedre for å få nytte av sammensetning. Betal en gang, lær og handle deg selv lønnsomt for livet, så du trenger ikke å stole på såkalte 8220Tips Providers8221 og miste penger som handler deres tips (jeg har også mistet) Jeg vil gi deg personlig støtte i 1 år. Ingen i verden gjør det for en så lav pris. Jeg vil at du skal bli en bedre handelsmann etter kurset som jeg har til hensikt, og jeg vil jobbe hardt for å sikre at det skjer. For mer informasjon, send meg en e-post. eller CallWhatsApp meg på: 9051143004. Konservative Hedged Options og Futures Course 8211 Hvem kan gjøre dette kurset Du kan gjøre kurset hvis du bare vet grunnleggende om alternativer og fremtid. liker hvilken margin som er blokkert når vi kjøper et alternativ og hvor mye er blokkert når vi selger et alternativ. Hva er forskjellen mellom kjøp og salg alternativer, og hva er Futures trading. Denne informasjonen er nok til å gjøre kurset. Ingen høy teknisk kunnskap kreves for å gjennomføre kurset. Strike valg, når du skal gå inn og ut, alt er godt skrevet i veldig lett å forstå språk i løpet. Selv om du ikke vet, bare send meg en e-post etter at du har registrert deg for kurset, og jeg vil sende deg to gode grunnleggende linker for mer kunnskap og bedre handel. Hvis du ikke vet Grunnleggende om alternativer, ikke bekymre deg Jeg vil hjelpe deg å vite grunnleggende om muligheter gratis. For å få grunnleggende alternativer, vennligst fyll ut skjemaet nedenfor. Jeg er villig til å hjelpe deg gratis: Abonner på mitt GRATIS nyhetsbrev for å få 5 dagers gratis kurs på valg og en grunnleggende opsjonskurs GRATIS: Testimonials fra Aditi 8211 Resultater kan variere for brukereDerivativer Trading Strategies - Oversikt Nå som du har lært om Futures Amp Options, hva neste For å effektivt bruke disse instrumentene må man vite om de ulike kombinasjonene av Spot, Futures Amp Options Positions som gjør at man kan oppnå ulike investerings - og handelsmål. Vi har et spesialintegrert kurstilbud som kombinerer dette kurset med derivat: Futures amp Options Course. Detaljer er under. Ring oss på 91 93419 67573 for å gi oss beskjed hvis du er interessert i å delta. Også, kanskje du vil sjekke ut vår neste GRATIS introduksjonssesjon om kurset. Ta kontakt når du vet hvor ampere er. Kursinnhold Bullish Strategies 1. Kjøp aksje. 1. Dekket Straddle. 2. Kjøp samtale. 2. Syntetisk langt lager. 3. Dekket Skriv. 3. Syntetisk lang samtale. 4. Skriv Put. 4. OTM-samtaletid spredt. 5. Bull Spread - Ring. 6. Bull Spread - Put Bearish Strategies 1. Selg Kort. 1. Syntetisk kort lager. 2. Kjøp Put. 2. Syntetisk Lang Put. 3. Skriv anrop. 3. OTM Sett Time Spread. 4. Bear Spread - Call. 4. Forholdet spredes. 5. Bear Spread - Put. Nøytral strategier 1. Kort straddle. 2. Long Butterfly. 3. ATM-samtaletid spredt. Defensive Strategies: Beskytte tap av fortjeneste mens du bor i markedet for ytterligere sannsynlig fortjeneste. Reparasjonsstrategier: gjorde en feil, hvordan gjenoppretter man tap ved å legge til opsjonsstrategier til eksisterende primærposisjon. Beskyttende strategier: kom inn på markedet, men har kalde føtter nå Ikke sikker på om du vil fortsette eller avslutte Alternativstrategier kan bidra til å løse dilemmaet ditt. LIVE, Hands-On, Practical Trades som ser på ekte data, demonstrere og debattere praktiske problemer som ordreplassering, likviditetsproblemer, bruk av kryssprodukter, å velge mellom ulike valg en opsjonsspiller har til enhver tid og mye mer. Kurset presenteres av. Kurset vil bli levert av Dr. Musa R Kaiser, MD, CMT. Klikk her for å få vite mer om kursoppdrageren. Sesjonsformat Etter å ha lært Futures amp Options, bruk dem effektivt, er den neste utfordringen som krever forståelse og venter på noen svært innovative måter å skape vinnerkombinasjoner i markedene. De ulike konseptet amp strategier er forklart i klar og rett frem måte. Illustrasjoner og eksempler brukes ofte til å belyse ideer. For å lette læringen holdes klassene i en meget semi-formell og komfortabel setting. For å sikre forståelse har deltakerne muligheter til å komme opp og forklare amp demonstrere konsepter til andre: dette gjør det mulig for dypere involvering og presis læring. Det vil være 2 timer per uke på 2 12 timer hver i helgene. Den seriøse og engasjert investor - handelsmann. For markedsdeltakeren søker det neste nivået av kunnskap, ferdighet og raffinement i markedene. Dette er en avansert kurs, og gjennom forståelse av Spot og Options-konsepter er det nødvendig å ha fullt utbytte av dette kurset. Vi vil dekke flere strategier. Den ene eller den andre strategien vil alltid fungere uansett hva som er markedets tilstand. Å forstå, velge og riktig implementere den riktige strategien er nøkkelen til suksess i Options Trading. Hva kan du forvente Lær å tjene penger i alle markedsforhold: bullish, bearish, flat eller volatile nå er det mesterskap For å oppnå dette målet må du nødvendigvis få en indre forståelse av markedene, en overlegen evne til å forutsi markedsbevegelser på forhånd og dra nytte av det samme ved å ta (svært) lønnsomme stillinger i markedene. Når forsterker Hvor dagers forsterkningstimer: Vi har nettopp fullført et kurs, Kontakt oss for å gi oss beskjed om din interesse, og vi skal holde deg oppdatert om neste kurs. Kursets varighet: 3 måneder for den fulle opsjonen Optimalisering av handelsstrategier. (1 måned for futures, 1 måned for opsjoner og 1 måned for derivatstrategier. Ekstra økt for å revidere forsterkningskonsepter forsterkninger vil bli gjennomført). Sted: BIC Office, 45 Netaji Road, Fraser Town, Bangalore 560 005. En ekte dag trading kurs i Bangalore Re: En ekte dag trading kurs i Bangalore Det er sant at det er mye informasjon på dette nettstedet og jeg gikk gjennom et par tråder . Men problemet er at jeg finner det litt vanskelig å fordøye forsterker forstår hvordan forskjellige diagrammer fungerer som jeg er helt ny med stearinlyskart, OHLC charts. e.t. c. og jeg vil desperat lære hvordan jeg kan gjøre bruk av det. Det ville være til stor hjelp for de interesserte, hvis noen medlemmer basert i Bangalore kunne gjennomføre en helgklass (så komfortabel) eller en demonstrasjon av de ulike diagrammene, og hvordan å gjøre analyse, ville coz-økter være mer effektive i å lære. Be om ledende medlemmer å ta initiativet hvis det er mulig. Senest redigert av haijayaraj 18. november 2009 kl 02:15. 18 november 2009, 07:05 AM Medlem siden: Jul 2009 Takkt 50 ganger i 34 innlegg Re: Enhver ekte dag trading kurs i bangalore ikke kaste bort penger på slik trening. lære kartlesing. Her finner du mange ting.

No comments:

Post a Comment