Friday 24 November 2017

Best 60 Sekunders Binær Opsjonsstrategi


60 andre strategier amp Ultra kortvarig handel binær alternativer 60 andre strategier har blitt svært populære siden introduksjonen for noen år siden. Mange av dere kan være oppmerksomme på at en bestemt Gordon Pape som har skrevet en artikkel om Forbes som heter 8216Don8217t Gamble on Binary Options 8216 antyder at kortere termen av et finansielt instrument, jo mer av en gamble blir det: 822082308230..no en, nei uansett hvor kunnskapsrik, kan konsekvent forutsi hva en lager eller vare vil gjøre innen kort tid.8221 Hvor uvitende jeg har stått i futures pits og så på 8216scalpers8217, med innvendige tidsrammer på mindre enn noen få sekunder, utvilsomt overgår hedgefond , investeringsforetak, pensjonsfond8230 .. du nevner det. De var i stand til en nesten subliminal følelse av å bestemme hvilken vei markedet gikk i en ekstremt kort tidsramme, i virkeligheten var disse karene trading 8216noise8217. Jeg ville ha elsket å ha sett Mr Pape prøver det8230823082308230..de ville ha mislyktes. Adventen av elektronisk handel har nå brakt inn et nytt dyr som handler ultra korttids, og disse nye markedsdeltakere er kjent som High Frequency Traders (HFT) og bidrar for tiden til den største mengden volum i de mer likvide markedene. De ville ikke oppnå disse volumnivåene hvis de ikke var konsekvent lønnsomme, og dette er til tross for de økte kostnadene ved handel som de pådrar seg. I et ord Mr Pape, feil Bare fordi du ikke kan handle med en ultra kort tidshorisont, betyr det ikke at andre kan. Følgende gir noen poeng på hvordan kortvarig binær opsjonshandel kan utvikles. Bare husk, scalpers fikk ikke nesen deres for å snuse ut ultra kortvarige bevegelser over natten. Her er noen strategier du kan bruke til å handle det. 1. Støtte og motstandsstrategi Vi antar at prisen på eiendeler har en tendens til å gå videre i en bølgesekvens med hver bølge som har en topp og en bunn. Disse begrensningene vurderes å være store reverseringsnivåer som lett kan identifiseres av nøkkelstøtte og motstandsnivåer. En favoritt 60 sekunders strategi er å identifisere de tider når en eiendomspris tydelig kommer tilbake fra disse motstands - og støttenivåene. Nye binære alternativer kan da åpnes i motsatt retning til det i hvilken pris var i ferd med å utvikle seg før returet. For eksempel presenterer neste GBPUSD 60 sekunder trading diagram gode eksempler på når du skal utføre både CALL og PUT binære alternativer. I hovedsak, når prisen går mot motstand, bør du aktivere et PUT-alternativ. På samme måte, hvis prisen hopper høyere etter slående støtte, bør du åpne et CALL-binært alternativ. Det første trinnet i å etablere en slik strategi ville være å oppdage et valutapar som har vært rekkeviddehandel i noen tid og deretter identifisere motstands - og støttenivåene ved enten å bruke en meglerinformasjon eller bare å knytte de høyeste punktene for motstand og de laveste verdiene for støtter, som vist på tabellen under. Utfør noen pristesting av disse nivåene, vent deretter til dagens lysestake bekrefter en sann sprett ved å stenge under motstand eller over støtte. Denne handlingen gir deg litt beskyttelse mot falske signaler. For eksempel, hvis en vellykket bekreftelse oppnås, åpner du et nytt PUT-binært alternativ ved å bruke GBPUSD som den underliggende aktiva med 1 minuttets utløpstid hvis prisen begrenser motstand, som vist på diagrammet ovenfor. Ved å satse 100 med en utbetaling på 75, ville du ha samlet 75 for begge PUT-alternativene vist ovenfor. Faktisk vil din første innsats på 100 ha eksponentielt økt til 937 for de fire bransjene som vises ovenfor innen 5 timer hvis du hadde reinvestert avkastningen i hvert tilfelle. 2. Følg trendstrategi En annen av de 60 andre strategiene som har fått popularitet nylig er basert på sporingstrender. Dette skyldes at slike strategier gjør det mulig for den binære opsjonshandleren å utnytte fordelen av å handle med trenden og som sådan overholde den velkjente maksimalt som sier at trenden er din venn. Den grunnleggende ideen er å føre en trend og utføre et CALL-binært alternativ hvis prisen ricochets høyere fra den nedre trendlinjen når den underliggende sikkerheten klatrer i et veletablert bullish passasjer. I motsetning bør du aktivere PUT binære alternativer når prisen går nedover etter å ha slått den øvre trendlinjen i en veldefinert bearish kanal. For eksempel viser ovennevnte 1-minutters handelskart for USDCHF-valutaparet klart en sterk bearish trend. Som du kan bekrefte fra å studere dette diagrammet, oppstod fire muligheter for å åpne PUT-alternativer etter at prisen var lavere mot den øvre trendlinjen. For å starte en trendstrategi må du først finne et aktiv som har handlet enten en bullish eller bearish trend i noen tid. Du må da tegne trendlinjene ved å forbinde serien med lavere høyder for den øvre trendlinjen og nedre nedturer for den nedre trendlinjen ved en bearish kanal, som illustrert på diagrammet ovenfor. Når du observerer prisprøving den øvre trendlinjen, bør du sette pause til den nåværende lysestaken helt dannes slik at du kan bekrefte at den lukkes under dette nivået. Hvis det gjør det, så start et nytt PUT-alternativ ved å bruke USDCHF som den underliggende aktiva med 1 minutters utløpstid. Forutse at innsatsen din er 5.000 og utbetalingsforholdet er 75. De fire vellykkede handler som er identifisert på ovenstående diagram, ville ha nettopp gitt deg en svimlende 46.890 på litt over 2 timer hvis du reinvesterte fortjenesten hver gang. Nå kan du begynne å forstå hvorfor så mange forhandlere raser om 60 sekunders binære alternativer. 3. Breakout Strategy En annen favoritt av 60 sekunders strategier er trading breakouts siden de er enkle å oppdage og kan generere imponerende avkastning. Nøkkelidéen til denne metoden er at hvis prisen på et aktivum har svinget for litt lang tid innenfor et begrenset område, så når det oppnår nok fart for å bryte det, reiser det ofte i sin valgte retning i lengre tid. Ditt første skritt i implementeringen av denne teknikken er å identifisere et eiendomspar som har variert innenfor et begrenset område for en omfattende tidsperiode. Som sådan søker du etter et sideveis handelsmønster som tydelig avgrenses av bunn og topp, som vist på det ovenstående AUDUSD 60 sekunders diagramdiagrammet. Svært ofte vil prisen hoppe mot gulvet og taket mange ganger før det endelig brytes fri, som illustrert på nytt over figurene ovenfor. En vedvarende utbrudd skal senere vurderes som en sterk anbefaling for å starte en ny handel. Som diagrammet ovenfor viser, oppnår eiendelprisen en klar breakout under støtten eller gulvet. Du er nå anbefalt å vente til den nåværende 60 sekunder lysestaken er fullt utformet slik at du kan bekrefte at sluttverdien er ubestridelig under bunnnivået i det forrige handelsområdet. Denne bekreftelsen gir deg litt beskyttelse mot falsk signal. Etter å ha fullført dette målet, bør du nå åpne et nytt PUT-binært alternativ basert på AUDUSD med en 60 sekunder utløpsperiode. Siden denne formen for handel er definitivt dynamisk, risikerer du ikke å overstige 2 av egenkapitalen per stilling. Hvis din egenkapital er 10 000, må innsatsen din bare være 200. Din åpningspris er 1.0385. Utbetalingsforholdet ditt er 80, og refusjonen er 5. Etter at det ene minuttet utløper, står AUDUSD på 1.0375 du er i penger og samle 160. Som med alle former for handel, utvikler handelsmenn sin egen stil som fører til at noen handelsfolk utmerker seg i retningsrikt futures trading mens andre finner FX eller sier gull handel mer lukrativ. Hest for kurs I løpet av opsjonshandelsbransjen vil noen handelsmenn foretrekke et bestemt instrument, mens andre vil vedta et bredere spekter av instrumenter. Det samme gjelder handelens løpetid. Noen handelsfolk vil ønske å ta en mer konservativ og langsiktig visning, mens andre vil innta en mer holdning enn de andre kortene. Personlig var jeg sistnevnte823082308230En adrenalin junkie Probably823082308230..Home raquo Strategi raquo 60 sekunder Binær alternativer Strategi En enkel 60 sekunder strategi I denne artikkelen skal jeg presentere deg og forklare deg en enkel 60 sekunders binær alternativer strategi som jeg bruker når jeg vil å ta 60 sekunder handler. Trinnene i denne strategien er veldig enkle. Den eneste indikatoren jeg bruker, er en indikator for volumspredningsanalyse og ingenting mer for indikatorer. Jeg bruker også det oppslukkende lysestake-mønsteret. Om disse to tingene (VSA og engulfing) Jeg beskrev dem i tidligere artikler, men jeg vil gi deg en kort oppsummering. - Red: Høyt volum i et bearish lys, investorene selger tungt - Green: Høyt volum i et sterkt lys, investorene kjøper tungt - Buying climax på toppen betyr en mulig nedgang i markedet - Selvende klimaks på bunn betyr en Mulig opp bevegelse av markedet - Bullish: Etter en reversering, bryter det nye hausse-stearinlyset inn i det forrige bearish-stearinlyset - Bearish: Etter en reversering setter det nye bearish lyset inn det forrige bullish lyset. Se nå på skjermbildene. I dette binære alternativdiagrammet finnes det tre ITM-oppsett i rektangler. Oppsettene er etter en reversering i motstand eller støtte. I reverseringen har vi oppslukt mønstre og i volumet har det nye bearish lyset mer volum enn det forrige bullish lyset. Hvis disse to tingene vil skje (det er mer volum i revrsallyset), er det meget mulig at neste stearinlys lukkes under reverseringslinjen. Vi jobber i 1min kart og utløpet av handler er 1 minutt (60 sekunder). Vi har samme situasjon i dette diagrammet. Engulfing mønstre nær en støtte eller en motstand og reversering bearish stearinlys har mer volum enn forrige bullish stearinlys. Noen ting å unngå: - If reversering vil vi få et oppslukt mønster med å kjøpe eller selge klimaks (grønn eller rød bar i volumet), er det bedre å ikke ta denne handelen. 8211 Hvis vi vil ha sterk volum og buiyng eller selge klimaks i motstanden eller støtten it8217s bedre å ikke ta en 60 sekunders handel fordi tha markedet kanskje vil bevege seg uforutsigbart 8211 Jeg foretrekker reverseringer uten å kjøpe og selge klimaks 8211 Don8217t overtrade og don8217t martingale 60 sekunder handler i binære alternativer er sikkert risikabelt fordi it8217s er svært vanskelig å forutsi prisen i ett minutt. It8217 er ikke for nybegynnere. Dette oppsettet ovenfor kan gi deg solide handler hvis du følger reglene fordi it8217s om menneskelig psykologi med volumet og prishandlingen, men it8217s er fortsatt risikabelt. 1-minutters (60 sekunders) binær valgstrategi: 14 av 18 vinner Normalt gjør jeg Ikke handle 1-minutters alternativer først og fremst fordi utbetalingen er relativt dårlig (70). Det er også vanskeligere å være like nøyaktig med disse handler som de 15 minutters handler, på grunn av det iboende støynivået på 1-minutters diagrammet, etter min mening. Med andre ord, når du handler 60 sekunders alternativer fra 1-minutters diagrammet, håndterer du en svært liten mengde prisdata som er innkapslet i hvert lysestake, og ett minutt av prisaktivitet er relativt ubetydelig i det store ordningen av ting. Når det er sagt, tror jeg at det er fullt mulig å foreta gode handelsbeslutninger om hva som kan skje med prisbevegelsen i neste minutt. Grunnleggende 60 Second Strategy Min grunnleggende strategi mot 60 sekunders alternativer går som følger: 1. Finn støtte og motstandsnivåer i markedet der kortsiktige studs kan bli hatt. Pivotspoeng og Fibonacci retracement nivåer kan være spesielt nyttige, akkurat som de er på andre tidsrammer mens du handler langsiktige instrumenter. 2. Ta handel oppsett på første touch av nivået. Når du har tradinginstrumenter som har et høyt nivå av støy som er inneboende i det endelige handelsresultatet (som 60 sekunders alternativer), tror jeg at å ta et høyere volum av handler faktisk kan spille til din fordel. For de som ikke er kjent med måten jeg vanligvis handler 15 minutters utløp fra 5-minutters diagrammet, ser jeg normalt etter en første avvisning av et prisnivå jeg allerede har merket på forhånd. Hvis det avviser nivået, bidrar dette til å ytterligere validere robustheten av prisnivået og jeg vil se for å komme inn på den påfølgende berøring. Forventet fører dette til et lavere volum av handler tatt i bytte for høyere nøyaktighetsoppsett. 60 andre handler fører til høyere handelsvolum Men siden den inneboende støyen i hver 60-sekunders handel er så stor til å begynne med, tror jeg at handel med høyere volum faktisk kan fungere som en fordel ved at det bidrar til å jevne ut nøyaktighetsfluktuasjonene som kommer ved handel med slike kortsiktige instrumenter. For å gi en baseball-analogi, kan en hitter som normalt opprettholder et batting gjennomsnitt på .300 (det vil si at han gjør det på base med treff på tre av ti ti-bats). 100. På den annen side, i det samme spekteret, kan han treffe .450. Men i løpet av en 100-spill sesong, forventet it8217 at med nok at-flaggermus, vil hans sanne ferdighetsnivå med hensyn til å treffe nøyaktig avsløres. It8217 er en regresjon til den gjennomsnittlige typen konsept. Som sådan, hvis du har handlet 60 sekunders alternativer og bare tar 1-2 handler i en 4-timers økt (det vil si å være super konservativ), er det sannsynlig at du skal vente veldig lenge før ditt sanne ferdighetsnivå i denne formen av handel avsløres for din oppmerksomhet. Du kan ikke engang ha en effektiv strategisk tilnærming til 1-minutters alternativer, og det ville være uheldig hvis du gikk over en måned med å handle dette instrumentet før du begynner å innse at det er tilfelle når fortjenestekurven din (eller ITM-prosent) begynner å ta den riktige formen. Når det er sagt, overstyrer du ikke ved å ta oppsett som faktisk er der. Det er langt verre enn å velge å handle i det hele tatt. 3. Don8217t handler blindt alle berøringer av støtte og motstand. Fortsett å vurdere prishandlinger (for eksempel lysestaker og formasjoner), trendretning, momentum og ting av den naturen som kommer med personlig eksponering for hvordan markeder av interesse påvirker deg og fremmer din handelsutdanning for å bli bedre. Men uten videre vil jeg vise deg alle mine 60-sekunders handler fra mandag og jeg hvordan jeg legger alt i praksis. For å unngå forvirring vil jeg kort beskrive hver handel i henhold til nummeret som er tildelt det i de nedenstående skjermbilder. Handelshistorie Bruke 1 minutts utløp 1: 1.32817 hadde vært høy om morgenen og dannet et område med motstand. Ved første re-touch på 1.32817 tok jeg et put-alternativ på 1:54 stearinlyset. Denne handelen vant. 2: I likhet med den første handelen tok jeg et put-alternativ på re-touch på 1.32817. Denne handelen vant også. 3: En tredje put-opsjon på 1.32817. Denne handelen gikk tapt, da prisen gikk over mitt nivå og dannet en ny daglig høyde. 4: Pris dannet en nyere lav på 1,32715, retraced opp til 1,32761, før kommer tilbake ned. Jeg tok et anropsalternativ på re-touch på 1.32715 og denne handel vant. 5: I utgangspunktet samme handel som den forrige. Prisen holdt ganske bra på 1,32715, så jeg tok et påfølgende anropsalternativ og vant denne handelen. På 2:26 stearinlys, prisen gjorde sin trekk tilbake til 1.32761 motstandsnivå. På et normalt trekk ville jeg ta et put-alternativ der, men momentet var sterkt på 2: 26-lyset (nesten seks pips), så jeg unngikk handelen. 6: Flere putalternativene ble nesten opprettet på 1,32761-nivået, men ingen materialiserte seg på nivået. Så min neste handel var enda et anropsalternativ nede i nærheten hvor jeg hadde tatt anropsalternativer i løpet av de to foregående handlerne mine. Men siden 1.32715 hadde vært litt brudd før, bestemte jeg meg for å i stedet ta et anropsalternativ på 1,32710 i stedet. Jeg følte at dette var et sikrere trekk da bare halvpipet kan være avgjørende for å avgjøre om en 60-sekunders handel er vunnet eller tapt. Denne handelen vant. 7: Sett opsjonen tilbake på 1.32761 motstandsnivå. Denne handelen vant. 8: Ring alternativet ned på 1.32710 (hvor 6 ble tatt). Denne handelen vant. Men øyeblikket etter at handelen gikk ut i penger, brøt markedet under 1.32710 og dannet en nyere lav på 1,32655. 9: Denne handelen var et put-alternativ på 1,32710, ved å bruke konseptet om at gammel støtte kan bli til ny motstand. Ikke desto mindre vinner denne handelen ikke ettersom prisen fortsatte å klatre tilbake til sin tidligere handel. 10: Jeg bestemte meg for å ta et put-alternativ ved å trykke på 1.32817, som var det nivået jeg tok mine første handler på dagen. Denne handelen kan virke litt forvirrende først, gitt en ny høyde for dagen hadde blitt etablert, og at momentet var oppover. Men ved å bare se på stearinlyset virket det at prisen var i ferd med å falle litt. Det var også på vei inn i et område med nylig motstand, så når den slo 1,32817, tok jeg put-alternativet og handelen fungerte. 11: Et annet alternativ på 1.32817. Denne handelen vant. 12: For denne handel kom dagens høyeste dag på 2: 13-lyset til spill 1.32839. Jeg hadde tenkt å ta et put-alternativ på dette nivået på 3:22 stearinlys, men prisen gikk gjennom den raskt og lukket. Og så i kanskje 10-15 sekunder ble min prismengde forsinket, og da det ble tilkoblet, var det over et pip over min planlagte oppføring. Så jeg var glad for at jeg savnet den handelen, som en som ville ha mistet. Jeg ender opp med å bruke 1.32839-nivået på et anropsalternativ, men da den tidligere motstanden kan bli til ny støtte. Denne handelen vant. 13: 1,32892 var nå for tiden høy for dagen og hadde dannet et nylig motstandsnivå. Jeg tok et put-alternativ på berøring av nivået. Denne handelen vant. 14: I likhet med 12 brukte jeg 1.32839 som støtte igjen, og det ga en vinnende handel. 15: Nok en gang brukte jeg dagens dagens høyde på 1,32892 som et motstandsnivå for å ta et put-alternativ. Men prisen busted gjennom og denne handel mistet. 16: Et annet femten minutter passert før jeg klarte å ta et nytt handelsoppsett. Denne gangen brukte jeg 1.32892 som et støttenivå (gammel motstand som ble til ny støtte) for å ta et anropsalternativ. Denne handelen var trolig min favoritt oppsett av dagen og ble hjulpet av at trenden var oppe. Det viste seg å være en vinner. 17: For put alternativer på dette tidspunktet, hadde jeg et øye mot 1.32983 (den nye høyden for dagen), men pris konsolidert to ganger på 1.32971 nivået danner en linje av motstand. Så jeg bestemte meg for å ta et sett med et trykk på 1.32971 på 4:28 stearinlys. Denne handelen viste seg å være en fin fire-pip-vinner. 18: Min siste handel på dagen var et anropsalternativ tilbake på 1.32839, hvor jeg tok samme oppsett for 12 og 14. Dette var en annen god fire-pip-vinner. Etter det ventet jeg at prisen skulle komme opp og se om 1,32892 ville fungere som motstand, men det rørte aldri. Også, jeg følte meg litt trøtt av dette punktet og bestemte meg for å ringe det slutter for dagen. Konklusjoner om denne strategien Samlet sett gjorde jeg ganske bra for min første dag handel 60 sekunders alternativer, går 1418 ITM. Men generelt har jeg tro på min strategi for å forutsi fremtidig markedsretning med et rimelig nivå av nøyaktighet, og min evne til å bruke den til noe marked eller tidsramme. Jeg likte også å leke rundt med 1-minutters alternativer, da det var en ny opplevelse, og jeg ville definitivt vurdere å legge til flere 60 sekunders opsjonsdager i min diett i fremtiden. Hvor handler jeg

No comments:

Post a Comment